Autor Wątek: [Arc'teryx] Zasady gwarancji  (Przeczytany 4461 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline czaya



  • Pomógł: 7
  • Arc'teryx

[Arc'teryx] Zasady gwarancji
« dnia: Sierpień 27, 2009, 15:59:10 »
Z racji jednego zapytania od mistrza trudnych pytań zakładam nowy wątek gdzie postaram się wyjaśnić jak wygląda gwarancja.

Jeśli coś się stanie waszemu kochanemu ciuszkowi z Arc'teryxa procedura będzie wyglądała następująco - idziecie do sklepu w którym to zakupiliście, tam jest spisywany protokół reklamacyjny a sklep odsyła to do nas. My robimy zdjęcia uszkodzenia/usterki i wysyłamy to do działu reklamacji Arc'teryxa. Oni zapoznają się z problemem i jeśli stwierdzają że naprawa przewyższa kosztem nowy produkt ( i reklamacja jest zasadna) wysyłają nową sztukę do nas, my do sklepu a sklep informuje was. Oczywiście jeśli Arc'teryx stwierdzi że naprawa jest niemożliwa a dany model już nie jest dostępny, pozostaje wtedy zwrot gotówki.

Oczywiście zawsze można pominąć tę ścieżkę i na stronie Arc'teryxa jest szczegółowo opisane co trzeba zrobić ale uważam że powyższa opcja będzie najszybsza. Drobne naprawy w miarę możliwości (i jeśli uda się znaleźć odpowiednią firmę) będziemy starali się robić na miejscu.

Wszelkie uszkodzenia mechaniczne także będzie można naprawiać ale wtedy już za dodatkową opłatą (ceny określane indywidualnie po zapoznaniu się z uszkodzeniem).

Jeśli ktoś kupił Arca w USA to ścieżka wygląda podobnie - wysyła to do sklepu w którym kupił, oni do swojego agenta itp. My raczej się tym zajmować nie będziemy, chyba że sam zainteresowany zgodzi się na pokrycie wysyłki paczki.

Liczę na wasze pytania i sugestie w tej kwestii ponieważ jeszcze dokładnie nie ustaliliśmy wszystkich detali.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 27, 2009, 16:15:47 wysłana przez atanor »
..just can't wait to get on the road again

forum.outdoor.org.pl

[Arc'teryx] Zasady gwarancji
« dnia: Sierpień 27, 2009, 15:59:10 »