25% zniżki na Fjord Nansen i 15% na resztę

Autor Wątek: [Technologie i materiały] Poszukiwany kaletnik lub serwis naprawy plecaków  (Przeczytany 2805 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline bobas



  • Pomógł: 18

Potrzebuje namiary na dobrego  kaletnika bądź innego majstra który wymieni gumowe żółtej linki na boku plecaka

http://img535.imageshack.us/img535/340/pc090074.jpg

na takie coś jak te w plastikowe pętelki wisporcie (od taśy kompresyjnej

http://k2-sklep.pl/218-417-thickbox/plecak-wisport-skill-40l.jpg

Może pisac do wisporta ? Gumowe zaczepy pękają i powoli nie mam juz jak skompresowac plecaka
« Ostatnia zmiana: Maj 25, 2012, 11:06:04 wysłana przez Misio »


Offline iwonapro



  • Pomógł: 79
  • "Jak zjesz wykładowcę to kto da Ci wykształcenie?"

Też tak miałam.
Kupiłam nową gumkę w pasmanterii na kilka zł i po kłopocie było i tanio i szybko.
« Ostatnia zmiana: Maj 25, 2012, 11:06:36 wysłana przez Misio »

Offline bobas



  • Pomógł: 18

Ale mi  chodzi o te zaczepy , pętelki które trzymają żółtą gumę do kompresji  :) też są wykonane z jakiegoś gumowanego materiału i przerwały się podczas kompresji . Wiec na ten moment nie mam przez co przewlec żółtej gumy zeby skompresowac plecak

Offline kubi

Ja bym to wzmocnil tylko, dolozyc podobna gume z dwoch stron i zszyc razem, nie wiem czy jest sens zabawy w zmiane paskow kompresyjnych, pomijajac ze bedzie troche ciezszy przez to.
"Wszystko jest w Górach, najważniejsze żeby w Nich być, bo tu odzyskuje się równowagę." - Dybel

| POMOC DLA RODZINY DYBLA |

Picasa & Wikiloc

Offline iwonapro



  • Pomógł: 79
  • "Jak zjesz wykładowcę to kto da Ci wykształcenie?"

aaaaaa, zakumałam

a to co mówi Kubi to dobry pomysł
jak nie sam to faktycznie z tym do szewca można

albo do mojego taty  :D

Offline bobas



  • Pomógł: 18

No w sumie na początek tak spróbuje, po weekendzie się za to wezme , jak nie pomoże na dłuższą mete to wypruje ten badziew całkowicie i zrobie jak w wisporcie . Dziekuje za pomoc

Offline Ivan

Ja bym to wzmocnil tylko, dolozyc podobna gume z dwoch stron i zszyc razem, nie wiem czy jest sens zabawy w zmiane paskow kompresyjnych, pomijajac ze bedzie troche ciezszy przez to.
Ja bym zrobił podobnie, ale po prostu nakleił butaprenem starą dętkę pod i na, ładnie dociął a następnie wbił tam mosiężne oczka, takie jak od butów (u kaletnika). One już się nie przetrą.


 

25% zniżki na Fjord Nansen i 15% na resztę