SPRZĘT TURYSTYCZNY > aparaty i akcesoria foto

[Akcesoria] Futerał, czy tam inny pokrowiec na aparat

(1/51) > >>

cynik:
Slava!
Trzeba mi kupic sobie jakis prezny futeralek terenowy do Canona S3.
Zapytanie do was kieruje zatem takie - znacie jakies wynalazki tego typu, ktore daloby rade przytroczyc np. do pasa biodrowego i zeby nie byly wielkosci telewizora? Przegladalem oferte Lowepro po lebkach jak i rowniez dedykowane Canony, pikne sa ale cala mozliwosc troczenia do czegokolwiek konczy sie na rachitycznym paseczku parcianym/skorzanym z tylu pokrowca - smiech na sali.
Chyba, ze sa jakies inne wygodne rozwiazania?
Aparat po prostu chce miec pod reka bo nie zawsze da sie zdjac plecak i wygrzebywac z niego sprzet... ;)

misio:
takie tam:

https://ssl.allegro.pl/search.php?string=canon+s3&category=8854&country=1

madmun:
Cynik > Na ostatnim wyjeździe spadła mi moja ukochana S3 na glebe ...... jak ją podnosiłem to płakałem i przeklinałem wszystko co jest na świecie.... bałem się ją podnieść ale żyła uratowała ją metalowa tulejka przejęła całą energie :D - Więc moja pierwsza  rada kup metalową tulejkę plus jakieś syfne szkiełko do niej.
Ja używam od roku futerału apollo > Kraków>shitgaleryja kolo dworca > saturn podobnego do tego http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=158122 tyle ze moj ma kieszonki z boku na baterie / szmatke  Dałem za niego 40 dychy i jak za ta kase daje radę

Co do sposobu noszenia - ja mam ją na krótkim pasku(przez glowe i prawą ręke )  > futerał  jest pod serduchem > wspinać się z tym nie da ale do chodzenia jest gites

jest możliwośc troczenia duzy szeroki pasek z czegos corduropodobnego

cynik:
Chrost myslisz, ze na to nie wpadlem? ;)
Problem z allegro polega na tym, ze tam sa tylko foty i czesto brakuje ujecia z tylu tego czegos coby zobaczyc mozliwosci troczenia.
Ja raczej pytam czy ktos uzywa czegos fajnego co by mogl polecic bo tak to ja moge sobie miesiac siedziec na allegro a i tak bedzie to loteria, pozatym wbrew pozorom sa na swiecie fajne rzeczy, ktore nie zawsze sa na tym serwisie ;D

misio:
powiem szczerz, że ja aparat przypinam raczej do pasa piersiowego niż biodrowego, no, ale Ty masz kawał aparaciska ;D.

a pewnie, że masz rację ;D.
lookaj tu, aleee ;D:

https://ssl.allegro.pl/item273023182_futeral_profi1_canon_s5_s3_s2_sony_h2_h5_h7_.html


Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej