SPRZĘT TURYSTYCZNY > magia fotografii

Zrobilem kilka zdjec

<< < (3/3)

cynik:

--- Cytat: grendel w Październik 23, 2018, 13:27:03 ---


Ale tutaj by uzyskać ostateczny efekt, który teraz oglądamy, to nie tylko zasługa megaaparatu, "wiedzenia", co chce się zrobić i doświadczenia w terenie - nastąpiło jednak też wsparcie w postaci oprogramowania komputerowego.

Chociaż oczywiście 13 lat doświadczenia w eksperymentowaniu z fotografią robią swoje. Kadry piękne, bez dwóch zdań. Dla mnie szczególnie te z początku wątku.

--- Koniec cytatu ---

Swieta sa to pomyslalem, ze tu znowu zajze z nudow ;D

Tak z czystej ciekawosci, bez spoilerow zapytam - co masz na mysli mowiac o wsparciu z oprogramowania komputerowego? ;D Taki wigilijny fair warning, jesli masz na mysli glebie ostrosci to jebne smiechem, to nie Huawei P20 Pro ;D Akuat ta fota jest chyba najmniej obrobiona ze wszystkich jakie tu wklejalem, ot bachnalem sie na trawie i z ryjem w trawie foto cyknalem, ale fakt faktem, ze jestem ciezko zdumiony co to szklo potrafi, wide macro to nie jest cos co sie czesto widuje ;D Potem powiem (jak nie zapomne) co tu bylo robione ale mnie ciekawi co ci sie wydaje, lubie jak sie ludziom cos wydaje bo wtedy mam poczucie, ze robie rzeczy ktore przechodza ludzkie pojecie ;D Pamietam jak w 2008 jebnalem na goryonline foto jakiestam i komentarze mnie obrazaly, ze czysty photoshop a to bylo... foto prosto z puszki, nietkniety jpg ;D

cynik:
Zeby nie bylo, ze ja tu tylko dym robie ;D Tutaj mamy sporo mocniej obrobione foto split toningiem a przedstawia ono sytuacje ktora sie moze wydarzyc kazdemu czyli obrabiamy jakies foto i wtem z polki powyzej spada latarka BLF A6 i doszczetnie rozpierdala szklanke z Glenmorangie ;D Whisky dopilem, bardzo powoli i ostroznie, ale WTF byl spory, az sie troche wystraszylem ale na szczescie nikt nie widzial wiec nie ma na to dowodow ;D Tuz obok stala latarka BLF Q8, dobrze ze ona nie spadla bo bym mial odpryski szkla w calym mieszkaniu do dzis a jakby jeblo w laptopa to chyba bym musial ze 3 nerki sprzedac, cudze ale koszt robocizny tez wliczam ;D

piterito:
Fajnie ci to szkiełko kółeczka maluje. Też z nudów zaglądam

cynik:
Moj sowiecki Helios 44-4 rysuje ciekawsze bokehy ale jest upierdliwy w obsludze i troche za waski na APS-C. Gdybym mial pelna klatke to by byla rewelka, w ekwiwalencie mam Pentacona 29 2.8 ale on jest takim kurwa mydlem na 2.8 ze leb odpada ;D Wiem, ze ma potencjal na cos czego jeszcze nie odkrylem i o dziwo dwa chujowe zdjecia z niego sa na gettyimages mojego autorstwa (uprzejmosc agentow EyeEm) ale czas pokaze. Obecnie fajntazjuje po nocach (jak kobieta juz spi) o Mitakonie 35 0.95 drugiej generacji ale tego nie ma za bardzo w Polskich sklepach wiec cholera wie o co chodzi, do street photo nocnego by bylo idealne. Ponizej proof of concept ktory cyknalem jakis czas temu wracajac z roboty ale nie pamietam czym dokladnie zrobione, chyba byc moze Fujifilm XF10 ale glowy nie dam, rozne aparaty nosze na codzien w zaleznosci od tego co robie.



Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej