SPRZĘT TURYSTYCZNY > spodnie

[Spodnie] Direct Alpine Kaiser

(1/3) > >>

side:

Wydzielone z: [Spodnie] Direct Alpine Patrol, Badile, Mountainer

Czas zacząć spłacać, czyli nie tylko czytać i pytać :) Piszę tutaj, bo w sumie nie wiem, gdzie to wrzucić.
Dzisiaj do mnie przyszły i zostały na mnie DirectAlpine Kaiser. Widzę, że nic o nich nie ma na forum, więc jeśli ktoś chciałby się czegoś dowiedzieć więcej, to służę pomocą.

misio:
To ja chcę wszystko możliwe o nich wiedzieć.

Jonasz:

--- Cytat: side w Czerwiec 05, 2013, 18:45:47 ---Dzisiaj do mnie przyszły i zostały na mnie DirectAlpine Kaiser. Widzę, że nic o nich nie ma na forum, więc jeśli ktoś chciałby się czegoś dowiedzieć więcej, to służę pomocą.
--- Koniec cytatu ---
Patrole strasznie mi spasiły, tylko szukam czegoś cieńszego i elastycznego na cieplejsze dni, tak ok.10-20 st.C. Będą się nadawać?

side:
Nie mam dużego doświadczenia, dzięki któremu mógłbym porównać spodnie do innych modeli tej firmy i w ogóle spodni trekingowych. I gdyby nie to, że w ogóle nic nie ma o Kaiserach na forum, to pewnie bym się nie wychylał :) Dlatego łatwiej mi będzie, jak napiszę, jakich i do czego spodni szukałem.

Chodzę, czasem truchtam po lesie i po polskich górkach i górach. Szukałem spodni do aktywności w porach od nie zimnej wiosny do nie zimnej jesieni. A jakby było zimno, to pod gacie lądują getry, w których sobie biegam. Więc spodnie miały być lekkie, raczej cienkie niż grube i, oczywiście, wygodne. To ostatnie oznaczało dla mnie: techniczny krój, trochę zwężające się nogawki, gumkę w pasie (a nie tylko sam pasek), elastyczny materiał, który sprawi, że spodnie nie będą bardzo zadzierać się przy podnoszeniu nogi przy stromym podejściu. No i cena... Trochę ponad dwie stówki, to był mój max.