SPRZĘT TURYSTYCZNY > sklepy

[Sklepy] Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

(1/5) > >>

Łylma:
Panowie i Panie nie wiem czy to tutaj ten temat ale ... zostałem poinformowany dzwoniąc na numer telefonu 2601 (dla zainteresowanych to obsługa klienta sieci plusgsm), że firma nie świadczy napraw gwarancyjnych sprzętu - telefonów -  ponieważ nie są producentem takowego!!
By zapobiec dywagacjom malkontentów i przyjaciół sieci nadmienię, że wcześniej totalnie inny tekst usłyszałem w autoryzowanym sklepie plusa - wszystkie problemy, również z aparatem, rozwiązujemy u siebie.
A z sieci komórkowej korzystam od ok.13 lat gdy jeszcze biegałem z firmową cegłą  ;D
Wniosek chyba nasuwa się sam - kupujesz tylko telekomunikacyjną informację i przesył wiadomości a jak zdechnie  ci sprzęt - mimo informacji, że zakupiony u nich podlega, w określonej dacie, naprawie - to tylko "chwyt" marketingowy i ogólna ściema i po wyjściu z salonu - martw się gościu sam.
W sumie życie i porażka jak zawsze w tym śmiesznym kraju
Nadmieniam tak na marginesie odnośnie plusa  :'(

rumcajs:
no nie wiem... moja mama jakieś 3 miesiące temu oddawała w salonie tel do naprawy (na gwarancji) i nie było żadnych problemów

Human:
A to nie jest tak, że salon przyjmuje i odsyła do serwisu producenta? Znaczy tylko pośredniczy w reklamacji?

lisu:
Dokładnie tak jak mówisz.

misio:
Jo. To chyba tak jest. Bo w orange się czeka dwa tygodnie na naprawę, albo odsyłają do serwisu autoryzowanego.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej