SPORT I ZDROWIE IN AND FOR OUTDOOR > SIŁOWNIA

[CrossFit] WODsy w domowym zaciszu ;)

<< < (2/9) > >>

czaya:
Tak sobie czytam dyskusję o tym crossfit i postanowiłem spróbować - odpaliłem sobie ćwiczenia z pierwszego posta lisa. Pomimo tego, że biegam i uważam się za całkiem sprawnego, dało mi to w kość. Idealne uzupełnienie treningów (widać, że inne mięśnie pracują)

Lisu, wrzucaj dalej ;D

ina:
A jak wygląda to padnij-powstan-padnij?

misio:

--- Cytat: Misio w Luty 17, 2012, 13:30:12 ---Ręce oparte na podłożu będąc w kuckach i wyrzucasz nogi w tył do pozycji jak do pompek.

--- Koniec cytatu ---

A potem wstajesz.

lisu:
Wczoraj miałem zabiegany dzień więc dopiero dziś kolejny WOD:

-plebs plank (pozycja górna jak w pompkach) utrzymać przez 30s
-bottom of squat (pozycja dolna jak w przysiadzie) utrzymać przez 30s
-hollow rock hold (jak w filmiku) utrzymać przez 30s.

Przerwy pomiędzy ćwiczeniami nie dłuższe niż 30s. (powinny być jak najkrótsze). Czas WOD 20min.

*sorki za angielskie nazwy ćwiczeń ale nie mam pojęcia jak się nazywają polskie odpowiedniki ;) )
** jeśli chodzi o przysiady to mają wyglądać tak czyli nogi szeroko a nie jak w szkole-nogi razem :)

ina:
Pierwsze to po pl podpór przodem a druga to chyba po prostu przysiad :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej