SPORT I ZDROWIE IN AND FOR OUTDOOR > SIŁOWNIA

[CrossFit] WODsy na siłownię oraz biegowe ;)

<< < (2/22) > >>

misio:
Utworzę niedługo nowy wątek i będę zapodawał ćwiczenia oraz WODeje, które sam robię. Francuzi stosują crossfit w przygotowaniach judoków i naprawdę mają rewelacyjne wyniki. Myślę, że to jest strzał w dziesiątkę i znakomity kompromis w sporcie łączący sport siłowy z wytrzymałością czego wcześniej nie osiągano za pomocą jednego systemu treningowego. Zarąbiste jest to, że tak naprawdę nie trzeba żadnych, albo niewiele przyrządów, żeby ćwiczyć!

renko:
Widzę, że na yt są filmy, gdzie ludzie ćwiczą w grupach. Są u nas w 3m jakieś takie miejsca?

misio:
Zaczynają się w powijakach tworzyć, ale są to zalążki- ludzie robią to samodzielnie na kilka siłowniach, ale problem jest jeden- w Polsce jest niewiele siłowni, które mają duże strefy wolnych ciężarów i ćwiczeń- w większości stoją maszyny.  Generalnie jest to system grupy ćwiczeń w jednym obwodzie, który jest powtarzany wielokrotnie. Np. 4 ćwiczenia powtarzane non stop w 7 seriach. Mega męczące i mega frajda! Jak pisałem: zapodam Wam pod koniec tygodnia spis ćwiczeń na jeden pełen tydzień.

misio:
Zapodaję pierwszy tydzień WODejów na trzy treningi w tygodniu.
Wszystkie ćwiczenia zostały ułożone i przetestowane przez Pawła "Czaplę" Czaplickiego [Better Faster Stronger] ;D.

Kolejność ćwiczeń musi zostać zachowana!

WOD nr 1
- czas około 20 minut
- 7 serii poniższych ćwiczeń bez żadnych przerw:
1. zarzut sztangi z niewielkim ciężarem x 10
2. pompki x 10
3. scyzoryki x 20
4. wyrzuty nóg do tyłu plus podskok x 10

WOD nr 2
- czas ok. 25 minut,
- 7 serii bez przerwy:
1. zarzut sztangi z podrzutem na niewielkim ciężarze x 10
2. wyrzuty nóg do tyłu plus podskok, ale na podwyższenie [ok. 10/15 cm] x 10
3. zwykłe brzuszki x 10
4. na długości 25m: w jedną stonę wykroki, a wracając długie jumpy

WOD nr 3
- czas ok. 20 minut,
- jedna seria każdego ćwiczenia:
1. wyrzuty nóg do tyłu plus podskok na podwyższenie j.w. w WOD nr. 2 x 100
2. brzuszki x 100
3. pompk x 100
4. pełne przysiady x 100.

Podaję obwody na ćwiczenia na siłowni, ponieważ zmuszenie się do pracy w domu graniczy u mnie prawie z cudem ;D. No i ten smrodek z hali ;D.
Powodzenia ;D. 

BroJarek:
Jak wyglada wyrzut nóg do tyłu? serio pytam.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej